کتاب Aus der emotionalen Achterbahn aussteigen : ACT für Hochsensible

[ad_1]

اگر غالباً احساسات خود را بیش از حد احساس می کنید ، یا گاهی اوقات با چنان عصبانیتی واکنش نشان می دهید که پس از آن پشیمان می شوید ، یا اگر با این س struggleال که چرا اینقدر ناراحت هستید مقابله می کنید ، این کتاب می تواند کمک کند. پاتریشیا زوریتا اونا فرصت های جدید ، حساس به احساسات ، بسیار حساس برای مقابله با احساسات شدید را فراهم می کند – با کمک درمان پذیرش و تعهد (ACT). شما یاد می گیرید که رفتار خود را با ارزشهای خود منطبق کنید تا احساسات غیر قابل کنترل. شما تمرین خواهید کرد که از احساس تنهایی و اضطراب آگاه باشید و همچنین روابط قوی و سالم برقرار کنید. شما مهارت هایی مانند پذیرش از خود ، تحمل ، هوشیاری و حل تعارض را کسب خواهید کرد و خواهید فهمید که شما بیش از احساسات خود هستید. نظرات این کتاب: “توصیه های عالی و راهکارهای موثر برای کاهش احساسات دردناک و رسیدگی سازنده به چالش های زندگی.” راس هریس ، نویسنده کتاب ACT ، کار را آسان کرده است

[ad_2]

source