کتاب Trick Yourself to Sleep : 222 Ways to Fall and Stay Asleep From the Science of Slumber

[ad_1]

222 راه برای داشتن یک شب بهتر و صبح های روشن تر: کمبود خواب می تواند زندگی بیداری شما را ویران کند و شما را عصبانی و ناخوشایند کند. اما وقتی به سقف خیره می شوید ، گوسفندها شمار می گیرند ، نگران هستید که مبادا خواب بیاید … چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب خود را گول بزنید تا بخوابید – با استفاده از 222 استراتژی ساده و نکات خلاقانه ، همه آنها از نظر علمی پشتیبانی می کنند: ساعات را بپوشانید (در هر دقیقه آشفته استرس را متوقف کنید) دو کیوی بخورید (اسید فولیک و آنتی اکسیدان های آنها به خواب کمک می کند) زبان خود را بیرون بیاورید (این تنش را آزاد می کند) فک) پتوی سنگینی را امتحان کنید (مانند آغوش کشیدن به سیستم عصبی) لیستی تهیه کنید (سپس این کارها را تا فردا کنار بگذارید)! این راهنمای ضروری حتی در موارد بی خوابی های گاه به گاه به خواب رفتن ، خواب ماندن و بیدار کردن بهترین حالت کمک می کند.

[ad_2]

source